امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Global Healthcare CRM and Contact Centre Systems Market Analysis 2019 – Dynamics, Trends, Revenue, Regional Segmented, Outlook & Forecast Till 2025

New Study On “2019-2025 Healthcare CRM and Contact Centre Systems Market Global Key Player, Demand, Growth, Opportunities and Analysis Forecast” Added to Wise Guy Reports Database Global Healthcare ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=47EF58CDDC624198A3F8DD5182441704&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4326853&c=2705881354385157917&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment