امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Salesforce.com Won't Sell Software to Some Gun-Selling Companies

Salesforce.com (NYSE:CRM), the leader in customer relationship management software, is no stranger to controversy. But its latest move may have just raised the stakes. With no fanfare, Salesforce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B82F534B24784FED9EB752CCDFFC98A7&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2019%2f05%2f30%2fsalesforce-wont-sell-software-companies-guns.aspx&c=12258110941860293411&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment