امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 12, 2022

Win/Loss Analysis–Are You Learning As Much As You Should?

I’m always stunned by how little win/loss analysis we do. Of course, when we win or lose a deal, there is some reason code–usually some drop down in CRM that gives us a handful of choices about why we ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5293F4004E904934812EA981D6048E15&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fsales-management%2fwin-loss-analysis-are-you-learning-as-much-as-you-should-02451519&c=2830870108527155995&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment