امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 11, 2022

On CRM: Don't Use Your CRM System For Email Campaigns

There's a big difference between email and email campaigns. The CRM systems we sell either have email built in or integrate with popular email services like Outlook/Exchange and Gmail. This is very ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23066D05F96C4D0BA8B1553E99F33F11&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2022%2f01%2f11%2fon-crm-dont-use-your-crm-system-for-email-campaigns%2f&c=3145109780507576426&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment