امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 12, 2022

Jitterbit acquires low-code service PrimeApps

API transformation company Jitterbit today announced that it has acquired PrimeApps, a Turkey-based low-code application development service. Jitterbit plans to combine its API platform with PrimeApps ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=131E9757D7E44C688799A39535924223&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fjitterbit-acquires-low-code-primeapps-150025496.html&c=16123258274449141783&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment