امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 11, 2022

Boeing, Salesforce.com Inc. share gains contribute to Dow's 134-point jump

The Dow Jones Industrial Average is climbing Tuesday afternoon with shares of Boeing and Salesforce.com Inc. leading the way for the blue-chip ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23066D05F96C4D0BA8B1553E99F33F11&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fstory%2fboeing-salesforce-com-inc-share-gains-contribute-to-dow-s-134-point-jump-01641930025&c=13981166902905589580&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment