امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

Zendesk's Next Stop: $1 Billion In Revenues

ServiceNow (NOW) and Salesforce.com (CRM) are two such companies. ServiceNow is a market leader in the IT Service Management (ITSM) industry and has a 5-year growth rate of 44%. Salesforce.com ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F26B575A66184B288610F919CC300346&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4272087-zendesks-next-stop-1-billion-revenues&c=2804727530208079306&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment