امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

Value of Corporate Reputation as an Intangible Asset

Salesforce was even referred to as “the ant at the picnic” for taking on Siebel. So how did this little “ant” grow up to be one of the biggest forces in CRM software? By building a strong corporate ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2082FF1216F1407D960759E4EA5324FC&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fstrategy%2fvalue-of-corporate-reputation-as-an-intangible-asset-02214560&c=7655569265627204999&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment