امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

These software gurus propose a computer museum to mark Philly’s role in starting the digital world

Inspired by a vision of “software for salespeople,” he started Sales Ally, now Ally CRM, which helped build the mainstream market for customer-relationship programs, and which, like SunGard, peaked in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F26B575A66184B288610F919CC300346&url=https%3a%2f%2fwww.inquirer.com%2fbusiness%2feniac-computer-pennsylvania-university-silicon-valley-museum-20190619.html&c=2230104413030289973&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment