امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

Salesforce.com (CRM) Receives a Rating Update from a Top Analyst

KeyBanc analyst Brent Bracelin maintained a Buy rating on Salesforce.com (CRM) yesterday and set a price target of $180. The company’s shares closed yesterday at $150.69. “We size this untapped ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2082FF1216F1407D960759E4EA5324FC&url=https%3a%2f%2fwww.smarteranalyst.com%2fnew-blurbs%2fsalesforce-com-crm-receives-a-rating-update-from-a-top-analyst-6%2f&c=6268749863342051722&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment