امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 28, 2019

Data Visualization: A Practical Approach for Absolute Beginners

This statistic stems from tests conducted in the field of science. It is now exploited by many companies that manage a ton of data per day, data from databases, CRM or spreadsheets. These companies ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F7EDCC5568646958A94A5743AFCDF19&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbusiness-intelligence%2fdata-visualization-a-practical-approach-for-absolute-beginners-02215351&c=5380056882823618180&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment