امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

The global quality management software market size is estimated to reach USD 13.9 billion by 2025, registering a CAGR of 9.8% from 2019 to 2025

and Customer Relationship Management (CRM) systems. All these capabilities coupled with the reduction in costs, are energizing the adoption of quality management software across a wide range of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2082FF1216F1407D960759E4EA5324FC&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fthe-global-quality-management-software-market-size-is-estimated-to-reach-usd-139-billion-by-2025-registering-a-cagr-of-98-from-2019-to-2025-2019-06-27&c=16487834138840945895&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment