امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

Uncovering Critical Demand Forecasting Challenges Facing Retail Businesses in 2019 | Read Quantzig’s Latest Article to Know More

Get in touch with our experts. Retail companies are facing difficulties in establishing an integrated system for their enterprise resource planning (ERP) and customer resource management (CRM) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65D42E3B4DAB450FAC547DC8A22099A9&url=https%3a%2f%2fwww.valdostadailytimes.com%2fnews%2fbusiness%2funcovering-critical-demand-forecasting-challenges-facing-retail-businesses-in-read%2farticle_f1b17342-6b5d-5440-949b-478481c41a19.html&c=5675743007328865591&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment