Get in touch with our experts. Retail companies are facing difficulties in establishing an integrated system for their enterprise resource planning (ERP) and customer resource management (CRM) ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65D42E3B4DAB450FAC547DC8A22099A9&url=https%3a%2f%2fwww.valdostadailytimes.com%2fnews%2fbusiness%2funcovering-critical-demand-forecasting-challenges-facing-retail-businesses-in-read%2farticle_f1b17342-6b5d-5440-949b-478481c41a19.html&c=5675743007328865591&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment