امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 29, 2019

Salesforce Signs Definitive Agreement to Acquire Tableau

Salesforce, a leader in CRM, and Tableau Software, an analytics platform, have entered into a definitive agreement under which Salesforce will acquire Tableau in an all-stock transaction, pursuant to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B70DC20C621E47F4907136825581904B&url=http%3a%2f%2fecontentmag.com%2farticles%2fnews%2fnews-item%2fsalesforce-signs-definitive-agreement-to-acquire-tableau-132344.htm&c=11981844581501357194&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment