امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

How Indian SaaS upstarts are muscling into the turf of global players

Salesforce developed the SaaS model by introducing CRM software for small- and medium-sized companies on a subscription model way back in 1999, while Zoho — founded in 1996 — brought out its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2082FF1216F1407D960759E4EA5324FC&url=https%3a%2f%2ftech.economictimes.indiatimes.com%2fnews%2finternet%2fhow-indian-saas-upstarts-are-muscling-into-the-turf-of-global-players%2f69981698&c=3851872192381179398&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment