امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

Software rental firms turn the spotlight on India

The Indian SaaS firms offer multiple products rather than just one umbrella CRM software that big firms bring to the table. In October, delegates at salesforce.com’s annual conference in San Francisco ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65D42E3B4DAB450FAC547DC8A22099A9&url=https%3a%2f%2feconomictimes.indiatimes.com%2ftech%2fsoftware%2fsoftware-rental-firms-turn-the-spotlight-on-india%2farticleshow%2f69983322.cms&c=15250634397404897017&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment