امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 26, 2019

"Salesforce Acquires Tableau: What Does This Mean for Your Next BI Software Investment?"

Tableau’s acquisition by CRM giant Salesforce is just the largest in a series of recent “analytics” related buyouts and mergers. We analyze the impact of the acquisition, the primary benefits of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0E1B1E6B4EDA457DB47AC8DCE9CE35FF&url=https%3a%2f%2fwww.tradepub.com%2ffree-offer%2fsalesforce-acquires-tableau-what-does-this-mean-for-your-next-bi-software-investment%2fw_sele203%3fsr%3dhicat&c=13652228736292002187&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment