امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 26, 2019

Do energy companies such as PacificLight need to worry about CX?

“We required a range of new software solutions to support our CX such as implementing a new customer relationship management (CRM) system, online sign-up portal, cloud-based telephone system with call ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0E1B1E6B4EDA457DB47AC8DCE9CE35FF&url=https%3a%2f%2ftechwireasia.com%2f2019%2f06%2fdo-energy-companies-such-as-pacificlight-need-to-worry-about-cx%2f&c=10361706772692953191&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment