امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 30, 2019

FOMO Rally: Time For Catch-Up Trades; Analyzing Google And 3 Others

I think there is more good news coming. CRM is about 10% off its highs. It's in the penalty box for having overpaid for Tableau (NYSE:DATA). I think CRM is a savvy acquirer having perceived to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B9F0CA88723C42D88AE1669A948B5269&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4272837-fomo-rally-time-catch-trades-analyzing-google-3-others&c=11247470327585347430&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment