امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 29, 2019

Five9 Is Trading Sideways, But For How Long?

From the earnings deck: Deep integration with CRM solutions like those of Salesforce (CRM) play an important role, and this is exactly what the company is offering. In fact, it continues to deepen ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7179B5AA2BA49A4BB60B09555C0758C&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4272761-five9-trading-sideways-long&c=2528325957405451720&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment