امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 28, 2019

KeyBanc: Salesforce Poised To Benefit From Data Opportunity After Tableau Acquisition

Salesforce.com, inc. (NYSE: CRM) has inked a definitive agreement to acquire Tableau Software Inc (NYSE: DATA). Tableau's revenue could triple to exceed $3 billion by 2023 given the massive data ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=001C85FBD568425F868DE4ACE645846C&url=http%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fanalyst-ratings%2fanalyst-color%2f19%2f06%2f14001554%2fkeybanc-salesforce-poised-to-benefit-from-data-opportunity-after-tableau-acquisitio&c=15740343681661700653&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment