امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

Denmark's SE Group to Deploy Cerillion's Digital BSS Platform

Cerillion is implementing a complete solution based on its Enterprise BSS/OSS suite including the Enterprise Product Catalogue, Convergent Charging System, CRM Plus, Revenue Manager and Service ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65D42E3B4DAB450FAC547DC8A22099A9&url=https%3a%2f%2fwww.thefastmode.com%2ftechnology-solutions%2f15020-denmarks-se-group-to-deploy-cerillions-digital-bss-platform&c=4837561447460541311&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment