امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 28, 2019

Customers Demand Cross Channel Conversations. Here’s How Brands Can Deliver

But it also pushed Salesforce in to the Marketing Cloud race from where they were first a CRM company. In fact, each company that is now positioned to lead the next decade of enterprise marketing too ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=001C85FBD568425F868DE4ACE645846C&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fcustomer-experience%2fcustomers-demand-cross-channel-conversations-heres-how-brands-can-deliver-02214902&c=3555766602673242572&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment