But it also pushed Salesforce in to the Marketing Cloud race from where they were first a CRM company. In fact, each company that is now positioned to lead the next decade of enterprise marketing too ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=001C85FBD568425F868DE4ACE645846C&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fcustomer-experience%2fcustomers-demand-cross-channel-conversations-heres-how-brands-can-deliver-02214902&c=3555766602673242572&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment