امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 29, 2019

Boost Your Leadership Skills With These 5 Top Sales Tips

Imagine a prospective customer says, “we need to buy a new customer relationship management system (CRM) for the business”. A good salesperson will ask “why?”, whereas a bad salesperson ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7179B5AA2BA49A4BB60B09555C0758C&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2fswlh%2fboost-your-leadership-skills-with-these-5-top-sales-tips-f0868a73e5f5&c=3504791849809596317&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment