امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

7 Colorado techies weigh in on what makes their company culture unique

Director of CRM and Email Marketing Heather Dettmann said humility and support are at the core of the company’s unique culture. How is the company culture at Artifact Uprising different from what ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2082FF1216F1407D960759E4EA5324FC&url=https%3a%2f%2fwww.builtincolorado.com%2f2019%2f06%2f27%2fcolorado-tech-companies-unique-cultures&c=392259102617148308&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment