امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 29, 2019

In the News: New Survey Says Voice Search for Small Businesses is a Growing Trend

Nimble 5.0 is a major update to the CRM for Office 365 and G Suite they already offer. Nimble 5 CRM The product also offers new integrations. It syncs with Office 365, Teams, Edge, PowerBI, Dynamics ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7179B5AA2BA49A4BB60B09555C0758C&url=https%3a%2f%2fseoland.in%2fin-the-news-new-survey-says-voice-search-for-small-businesses-is-a-growing-trend%2f&c=11775411330664584776&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment