TRACK is built on three pillars: a booking engine, a PMS (property management software) and a CRM. This last part (the CRM) is the game-changer because it allows managers to better ‘own the guest’ and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B9F0CA88723C42D88AE1669A948B5269&url=http%3a%2f%2fvirtual-strategy.com%2f2019%2f06%2f29%2ftrack-awarded-vacation-rental-software-of-the-future-by-vrmb%2f&c=9051563259759382355&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment