امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 30, 2019

Microsoft, Salesforce Help SaaS Spending Reach $100B Run Rate

Former top dog Salesforce now occupies second place in SaaS with roughly 13 percent market share—its 21 percent year-over-year expansion indicative of a slower-growing CRM category that undermines its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B9F0CA88723C42D88AE1669A948B5269&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com%2fnews%2fcloud%2fmicrosoft-salesforce-help-saas-spending-reach-100b-run-rate&c=17495815532960918115&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment