امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 27, 2019

From Starbucks to Facebook, these are the top 25 US companies for career growth

24/ It indicates an expandable section or menu, or sometimes previous / next navigation options. What it does: An inbound marketing, sales, and CRM growth firm. What employees say: "It seems like ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2082FF1216F1407D960759E4EA5324FC&url=https%3a%2f%2fwww.businessinsider.com%2fcomparably-ranking-of-the-top-us-companies-for-professional-development-2019-6&c=4712123729246619590&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment