امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 30, 2019

SAFTI FIRST (www.safti.com) is...

Establish a rapport through excellent service. - Resolve delivery issues, re-orders or matters of quality. - Maintain SAFTI FIRST's CRM to manage and follow-up on quote requests, pipeline and properly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FE40B67A5D6D4B36AD79C8C337B13408&url=https%3a%2f%2fclassifieds.mercedsunstar.com%2fca%2fmisc-employment-main%2fsafti-first-www.safti.com-is%2fe778e6e6f3dd4a4784de47ab0f70&c=860420470242892164&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment