امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 28, 2019

Here’s my talk from NamesCon Europe 2019 – Using tools to better track your domain sales funnel

Last week I gave a talk at NamesCon Europe in Portugal about how to better track your domain sales funnel using my new favorite CRM Pipedrive. For my first five or so years in the domain industry I ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F7EDCC5568646958A94A5743AFCDF19&url=https%3a%2f%2fmorganlinton.com%2fheres-my-talk-from-namescon-europe-2019-using-tools-to-better-track-your-domain-sales-funnel%2f&c=12169513267903586292&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment