امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 26, 2019

Customer Relationship Management help

List the three principles of customer supplier... What is social CRM? Why are some organizations hesitant... Why might a potential customer prefer to shop using the... All of the following are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0E1B1E6B4EDA457DB47AC8DCE9CE35FF&url=https%3a%2f%2fstudy.com%2flearn%2fcustomer-relationship-management.html&c=10762635150427648018&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment