امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 28, 2019

CRM Analytics Market, 2024 - Need for Comprehensive Understanding of Consumer Behavior Driving Growth

DUBLIN, June 28, 2019 /PRNewswire/ -- The "CRM Analytics Market Size - Growth, Trends, and Forecast (2019 - 2024)" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering. The CRM analytics ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=001C85FBD568425F868DE4ACE645846C&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fcrm-analytics-market-2024-need-for-comprehensive-understanding-of-consumer-behavior-driving-growth-1028318464&c=5612432507102480614&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment