امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

Cyara CX Assurance Platform Receives 2019 CRM Excellence Award

Olivia Martin, Bruce Beuzard IV, Seth Maddox, Jacob Riffel, Fariz Firdausi, and Ashlyn Dumaw are the MOS U.S. National Champions Even more inspiring than watching these MOS U.S. National Champions go ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F26B575A66184B288610F919CC300346&url=http%3a%2f%2fvirtual-strategy.com%2f2019%2f06%2f24%2fcyara-cx-assurance-platform-receives-2019-crm-excellence-award%2f&c=4395224071808987962&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment