امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 28, 2019

Measuring marketing data: What to look for and how to get started

Simple, right? Well, not so much. We all know that businesses tend to operate in silos – there’s the marketing team, CRM team, sales team, and others all trying to take credit for any one conversion. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F7EDCC5568646958A94A5743AFCDF19&url=https%3a%2f%2fwww.clickz.com%2fmeasuring-marketing-data%2f247138-2%2f247138%2f&c=6947108838460617415&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment