امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 30, 2019

Goldman Sachs: 5 Special Value Stocks To Buy Now

"We are bringing together the world's #1 CRM with the #1 analytics platform," explained Salesforce CEO Marc Benioff. "Tableau helps people see and understand data, and Salesforce helps people ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B9F0CA88723C42D88AE1669A948B5269&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fgoldman-sachs-5-special-value-062022150.html&c=10666094238667855671&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment