Over time, the CRM experience gradually degrades in terms of the number of fields tracked and the amount of customization throughout. As a result, most enterprise systems today suffer from poor ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65D42E3B4DAB450FAC547DC8A22099A9&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fvalidity-acquires-appbuddy-110000821.html%3fsoc_src%3dcommunity%26soc_trk%3dtw&c=18050493097653014663&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment