امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

Verint Only Vendor Recognized by Gartner in the 2019 Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center and the Magic Quadrant for Workforce Engage

ORLANDO, Fla. and MELVILLE, N.Y.--(BUSINESS WIRE)--#ActionableIntelligence--Verint ® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT), The Customer Engagement Company ™, today announced its inclusion in Gartner, Inc.’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F26B575A66184B288610F919CC300346&url=https%3a%2f%2fus.acrofan.com%2fdetail.php%3fnumber%3d127810&c=12148523147274794263&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment