ORLANDO, Fla. and MELVILLE, N.Y.--(BUSINESS WIRE)--#ActionableIntelligence--Verint ® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT), The Customer Engagement Company ™, today announced its inclusion in Gartner, Inc.’s ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F26B575A66184B288610F919CC300346&url=https%3a%2f%2fus.acrofan.com%2fdetail.php%3fnumber%3d127810&c=12148523147274794263&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment