امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

HPE boldly commits to everything-as-a-service, but is it a smart bet?

Salesforce brought SaaS-based subscription-purchasing motions to CRM and ERP. This was the start of a whole new way of consuming software, which now has forced legacy software giants like SAP and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F26B575A66184B288610F919CC300346&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2019%2f06%2f25%2fhpe-boldly-commits-to-everything-as-a-service-but-is-it-a-smart-bet%2f&c=8539005318440985512&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment