Personetics, the leading provider of AI-powered personalization and customer advocacy solutions used by the world’s top banks, announced today that its data-driven actionable insights will now be ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=209E031FE2374EDB9C7F15C8AFE85896&url=https%3a%2f%2fwww.finextra.com%2fpressarticle%2f78942%2fpersonetics-brings-ai-to-salesforce-and-microsoft-crm-platforms&c=6994998541940540081&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment