امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

Personetics brings AI to Salesforce and Microsoft CRM platforms

Personetics, the leading provider of AI-powered personalization and customer advocacy solutions used by the world’s top banks, announced today that its data-driven actionable insights will now be ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=209E031FE2374EDB9C7F15C8AFE85896&url=https%3a%2f%2fwww.finextra.com%2fpressarticle%2f78942%2fpersonetics-brings-ai-to-salesforce-and-microsoft-crm-platforms&c=6994998541940540081&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment