امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 29, 2019

Salesforce’s first blockchain plunge will involve development tools

“We love the idea of extending the CRM with this capability because it really does enable multiple parties to work together in a trusted way and create business models around ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CAB0B3361B00439E891F1C0E915F6077&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2019%2f05%2f29%2fsalesforces-first-blockchain-plunge-will-involve-development-tools%2f&c=2277695145444741247&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment