امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 29, 2019

How Jurlique is transforming its digital and customer data capabilities

And thanks to a significant overhaul of its digital platforms, customer data approach and CRM strategy, it’s a personalised experience Jurlique is increasingly confident of delivering. Global director ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4ABED49A7DB14A36AA21F3DCE322EF90&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2farticle%2f662298%2fhow-jurlique-transforming-its-digital-customer-data-capabilities%2f&c=5474620785476398617&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment