امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 29, 2019

CRM Startup Pico Raises $4.5M

Pico, a startup aimed at helping companies cull revenue from subscription models, has raised $4.5 million in a funding round led by Stripe and Precursor Ventures, according to a report. Bloomberg Beta ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4ABED49A7DB14A36AA21F3DCE322EF90&url=https%3a%2f%2fwww.pymnts.com%2fnews%2finvestment-tracker%2f2019%2fsubscription-crm-pico-funding-round-stripe%2f&c=4744590085621060526&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment