امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

Telecommunications disruptors in 2020 - a 'Perfect Storm' of 5G, AI and Digital Natives

Salesforce is the enterprise cloud computing leader. Our social and mobile cloud technologies — including our flagship sales and CRM applications — help companies connect with customers, partners, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FA8D327D3F354E3AA7178EB866992993&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2ftelecommunications-disruptors-2020-perfect-storm-5g-ai-and-digital-natives&c=16034867573549710711&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment