Chase Abbott: Should’ve. Or they could- Jim Fitzpatrick: And this picks that up. Jim Fitzpatrick: Right, yeah. Chase Abbott: So I think, like CRM, it’s akin to that. It’s usage and making sure that ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ABFC5DBC1D4D4F1BA3183C6CAE45242C&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2fbenefits-barriers-implementing-ai-dealership-chase-abbott%2f&c=17932624170828487120&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment