امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 28, 2020

Why Salesforce Buying Vlocity Proves The Growing Importance Of PaaS

Please subscribe to my Cloud Stock Analysis series and never miss an article. Salesforce (NYSE: CRM) is dominating the news this week. Along with an outstanding quarterly result announcement, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD46EE9388BD42D0B6357C15706983EC&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fwhy-salesforce-buying-vlocity-proves-growing-importance-sramana-mitra&c=16276349995267315225&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment