امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 29, 2020

Ken Friedman Joins Tech Benders as Tech Support Manager

CRM Technical Support Veteran Brings Over 30 Years of Act and Zoho Software Experience to Position Boca Raton, FL - Tech Benders, LLC is pleased to announce that Kenneth Friedman has joined its staff ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1BEB461434BD4D9186493933B8AE277E&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4606726&c=4324338976721413138&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment