امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 29, 2020

When You’re Focused on Upstream, What do You Measure?

Being able to establish performance targets and measure them against these types of metrics takes a different set of data than relying on Google analytics, CRM, or MAP (marketing automation platform) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=52359DCFA3E24F7193ACB765DD56A565&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fstrategy%2fwhen-youre-focused-on-upstream-what-do-you-measure-02288308&c=3466121903052700185&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment