امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 29, 2020

Vancouver, Wash. marketing startup ZoomInfo files for $500M IPO

Tickets on sale now! Subscribe to GeekWire's free newsletters to catch every headline ZoomInfo acquires Komiko, a Seattle-area CRM startup founded by Microsoft veterans DiscoverOrg acquires ZoomInfo ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1BEB461434BD4D9186493933B8AE277E&url=https%3a%2f%2fwww.geekwire.com%2f2020%2fmarketing-startup-zoominfo-files-500m-ipo%2f&c=7426424785419502640&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment