امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 26, 2020

Q&A: New Dentsu Media Products and Services CEO Michael Epstein

We have integrated accounts on most of our business using iProseect as a deliverer of performance. The key going forward is how do that with CRM, the power we have in Merkle and with creative agencies ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=01561B286422438FA73D2FCC65E93B15&url=https%3a%2f%2fwww.adweek.com%2fagencies%2fqa-new-dentsu-media-products-and-services-ceo-michael-epstein%2f&c=17335373122167634566&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment